Nba 2K17 Michael Jordan a MyCareer módban és fejlesztői blog

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Az első egy hivatalos közlemény a MyCareer módról, a másik pedig egy játékmenet fejlesztői blog.
Szóval aki esetleg látta a Creed filmet, annak ismerős lehet Michael Bakari Jordan neve, ugyanis ő játszotta Appolo Creed fiát. Akit esetleg félrevezetett a cím, attól elnézést kérek. A tavalyi Spike Lee féle agyon átvezető videózott rész nagyon bejött, ezért idén új arccal folytatják ugyanezt. Az átvezető videókban Michael B. Jordan nagy szerepet fog vállalni. Őszintén megvallva nekem ez az átvezető videós dolog nagyon nem jött be tavaly. A színész a játékon belül egy nagy NBA sztárt fog alakítani, aki csapattársként segít bennünket a fejlődésünkben.

A másik fontos infó Mike Wang fejlesztői blogja, ami igen nagy terjedelemben foglalja össze a változásokat. A legfontosabb dolgokat igyekszem kiragadni:

  • Minden dobásnak a zsákolás kivételével lesz időmechanizmusa, ami ki és be kapcsolható lesz
  • A dobó métert teljesen fel kell tölteni, nem csak a korábbiakban megszokott félig
  • Ha olyan helyen állsz, ahonnan a játékos nem szeret dobni, akkor kék lesz a kör, ha jó helyen akkor piros
  • Ha zöld a dobásod, akkor a lehető legnagyobb eséllyel be fog menni
  • A közeli dobások esetében kemény és puha megoldást is választhatunk, annak függvényében, hogy mennyire akarjuk felvenni a fizikai kontaktust
  • A signature cselezések mozdulatai rövidebbek lesznek
  • A labdaellopás rendszerét teljesen átdolgozták, a szituációtól és a játékos képességeitől függően tudjuk, majd a stealeket végrehajtani
  • Az NBA 2k17 minden eddiginél szaggatás mentesebb lesz az animációkban
  • A post up játék is megújul, lesz dream shake és horog dobás is
  • A gyűrű körüli játék teljesen megújul az új animációknak kösszönhetően
  • A nem labdavezető játék ütközési rendszere is más lesz
  • A lepattanóknál többször is megpróbálhatjuk egymás után visszapöccenteni a labdát

A teljes fejlesztői blog angolul ITT olvasható.



  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!