Nba 2K14 Nextgen képek és újságírói vélemények

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
A bleacherreport és az operationsport is tesztelte a játékot illetve jelen volt az újságírói kipróbáláson. Ebben a cikkben az ő tapasztalataikat foglalnám össze, illetve a nextgenes változatból is kiadott jó pár képet a 2K, amit szintén megosztok veletek.  
Elsőnek egy kis érdekesség, Kobe és Steve Blake fej szkennelése alatt készült az alábbi kép, amit Ronnie2K azzal a megjegyzéssel osztott meg velünk, hogy amikor látták működni a technikánkat egyből meg akarták venni:)



Visszatérve a cikk fő témájához lássuk, hogy Aaron Holbert az Operationsportstól milyen véleményt alkotott a játékról. 2006-ban a 2K viszonylag biztonságos megközelítést alkalmazott, semmilyen új összetevőt nem raktak a játékba, csak megújították a grafikát, de ezzel a játékosok akkor elégedettek voltak. A mostani esetben a 2K nem csak egy szimpla portolást alkalmazott, lássuk milyen tapasztalatokat szűrt le ebből Aaron.

Grafika területén a játék visszaadja azt a világot, amit a trailerben látunk, sőt még egy kicsit jobban is néz ki. A 2K szinte az összes NBA játékos arcát berakta a játékba. Az arénák látványa és a világítás elképesztően jól sikerült. Broadcast módban nem jönnek elő annyira élesen a grafikai különbségek a két változat között. A Myplayer módban sokkal több lehetőség van a játékos kinézetének beállítására, nincsen túl nagy különbség az NBA játékosok és a kreált játékos között.



Az újságírónak 3 nextgen játéka van jelenleg tesztelésre NBA 2K, FIFA és Knack ebből a látványban az NBA magasan viszi a pálmát. A játékmenet a current gen verzióhoz képest egy kicsit változott, ez elsősorban az új Ecomotion motornak köszönhető. Ez a motor jobb cselezési és láb elhelyezkedési lehetőségeket kínált a játéknak. A current gen változat esetében cselezésnél előfordul, hogy nem vagy a földön, ezt itt kiküszöbölték, meg persze valamit ki kellett találni a Live széria Bounce Tek összetevőjére. Az is változás, hogy a dobások sokkal változatosabbak lesznek, mert függ attól, hogy van-e valaki a dobón vagy sem. Ahogy már tegnap írtam az Association mód megszűnik, helyette kapunk egy új MyGm módot, itt a My Playered lesz a GM és a menedzserkedés központjában a beszélgetések állnak. A több csapat irányítási lehetőség kikerült a játékból.




Brian Mazique a Bleacherreporttól is írt egy cikket az újságírói napon szerzett tapasztalatairól. Szerinte is nagyon jól sikerült a grafikai átállás a nextgenes verzión, a visszajátszások, a mezek mozgása nagyon élethűre sikerült, illetve szinte minden NBA játékos arcát beszkennelték a játékba. Az új GM módról készített egy interjút Erick Boenisch senior producerrel.



Az interjúban elmondja, amit már az előző cikkből is tudtunk, hogy állandóan beszélgetnünk kell.
Nagy újítás lesz a Crew mód továbbfejlesztett változata a The Park mód, ahol több kosárlabda pályán összesen 100 virtuális játékos játszhat egymás ellen.

A két cikket ITT és ITT olvashatjátok el angol nyelven.







  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K14

Sport >>

megjelenés:

2013. október 01.

fejlesztő:

Visual Concepts

kiadó:

2K Sports

Web
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei