Nba 2K13 Mit tudunk eddig?

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Egyelőre még csak egy rövid eléggé a cselezésre koncentráló gameplay videó látott napvilágot, de a neten körbenézve, illetve a szerencsésebb amerikai oldalak cikkeit átolvasva már azért tudunk egy pár dolgot.
A gameplay elemek elég jól működtek az NBA 2K12-ben, de ez nem töltötte el elégedettséggel a Visual Concepts fejlesztőit. Szóval a srácok nem ültek a babérjainkon, hanem finoman szólva is felforgattak mindent. Az alábbi változások lesznek a játékban:

- Az első komoly változás az lesz, hogy a játékosok az úgy nevezett játékon kívüli animációkon, mint például zsákolás utáni rész, együtt élnek majd a pálya eseményeivel és ugyanazt csinálják majd, mint a valóságos kosárlabdapályán.

- A Steve Kerr, Clark Kellog, Kevin Harlan trió továbbra is marad a játékban. A kommentár nem szakadozik, a pályán kívüli dolgokról illetve a statisztikákról is beszélgetnek. Szóval ebből a szempontból sokat nem fog változni a játék, de a megszokott minőség megmarad.

- A visszajátszások is hozzák a megszokott magas szintet. Újdonság lesz, hogy ha a játékosunk valamilyen Nike kosár cipőt hord, akkor a visszajátszásban láthatjuk, hogy pontosan milyen magasra ugrott.

- Mike Wang EA Sports-os kirándulása jót tesz a játéknak, mert a cselezéshez a Live szériában megszokott jobb analóg kart használhatjuk a 2K13-ban. Da_Czar szerint ez fantasztikusan jó lesz így, meg kell szokni persze, de mindenképpen rugalmasabb cselezést tesz lehetővé. A jobb felső gomb lenyomásával a kar visszavált sima dobókarra.

- A passzolási intelligencia is fejlődik, sokan panaszkodnak, hogy nehezen lehet például a Fast Breaknél gyorsan passzolni, mert sok a labdaeladás ezt most egyszerűbbé teszik.

- A palánk alatti játék, a post up irányítása is más lesz, ezt is próbálták nem a zongoraművészek számára optimalizálni

- Az Alley oop is másképp lesz, ezután az A és X gombok kombinációjával jöhet a Lob City

- A fizikai motort is igyekeztek változtatni, a játékos ütközések, a dobások blokkolása reálisabbá válik majd. Így a védekezés is hatékonyabb lesz, sokan panaszkodtunk erre, hogy milyen nehezen lehetett főleg magasabb fokozatban leverni a CPU-t.

- Új paraméter lesz az irányítók esetében a látószög, hasonlóan a FIFA-hoz, ahol is a veterán jobb képességű irányítók nagyobb teret lesznek képesek átlátni, az újoncok pedig szűkebb körben tudnak passzolni.

- Szintén az EA-től érkezett az ötlet, hogy a nagy játékosok signature képességekkel rendelkeznek majd, összesen 5 játékosonként, amely nagyban befolyásolja azt, hogy milyen módon játszanak.

- Lesz egy igen érdekes képesség a csapat aura is, ami azt határozza meg, hogy a csapattársainkat jobbá tehetjük-e. Ez persze nem minden játékosnál lesz elérhető.

- A Kinect irányítás hasonlóan lesz megoldva, mint a Madden és a FIFA esetében. Ha cserélni akarunk valakit, persze angolul be kell mondanunk, hogy cserélt le Garnettet és a CPU behoz egy rotáció szerinti játékost. Persze ez fordítva is működni fog ha például Kobe-t akarjuk behozni, elég csak annyit bemondani, hogy Kobe-t cseréld be. A formációk is hasonlóképpen mennek majd, be kell majd mondani, hogy run a screen play to Kobe

Egyelőre ennyi, új játékmód, legendák hogy lesznek-e, ha lesznek is még titokzatosak a fiúk.




  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!