Nba 2K12 fejlesztői blog: védekezés

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Jerson Sapida a fejlesztői blogban legutóbb az edzőtábor változásairól számolt be, most pedig a védekezést vette górcső alá, ezt foglalom most  össze.
Általánosságban elmondható, hogy a tavalyi játékra épül az idei védekezése, mivel ezt éppen a 2K11 esetében teljesen átdolgozták, ezért a 2K12-nél az alapok gyakorlatilag ugyanazok. A fejlesztők inkább csak finomítottak.

Az első változás a védekezés sebesség fokozatai: Három fokozat közül választhatunk majd, az első a sima jobb karos követés, a második sebességet a szoros emberfogásnál tudjuk előhívni,  a harmadik pedig akkor hasznos, ha már úgy érezzük, hogy a támadó 1-2 lépéssel már levert bennünket. Az utolsót Fast Break levédekezésénél is használhatjuk, ekkor hátrafelé tudunk gyorsan futni. A gamepad kombinációkat most nem írom le, úgyis más lesz Xbox360, Logitech vagy PS3 esetében is.





Az analóg kar védekezés is változik egy kicsit, annyi a változás, hogy az analóg kart, csak akkor tudtuk védekezésre használni, ha álltunk eddig, de most már majd mozgás közben is tudunk majd ezzel védekezni. A feltartott kéz az ellenfél számára érezhetően megnehezíti a dobást és a passzok végrehajtását. A fault érzékenységen is javítottak nem fogunk személyhibát kapni, ha szimplán felemeltük a kezünket. A dobások elleni védekezést is módosították, feltartott kézzel nem fognak az ellenfél dobásakor automatikusan felugrani a játékosaink, hanem csak akkor ha megnyomjuk a blokkolást indító gombot.



Az analóg karokkal sokkal hatékonyabban védekezhetjük  le a passzjátékot, de be is csapdázhatjuk az ellenfelet, ha elég közel vagyunk hozzá.



A labdaellopás is megváltozik. Elfelejthetjük, hogy csak szimplán egy gombot nyomkodunk mindenféle következmény nélkül. Mostantól meg kell adnunk az analóg karral azt is, hogy merre felé legyen a labdaellopás, persze ezt meg kell majd szokni és biztos sokszor lenyom majd bennünket a CPU.

Lepattanó kizárásnál is használhatjuk az analóg kart, így valamivel könnyebbé válik a támadó kizárása.

Új funkció, hogy a védekezés beállításainál az elzárásokra való reagálást is állíthatjuk, mind a labdavezetőre, mind pedig az elzárást végző támadóra vonatkozóan. Ezt nagyon sokan kérték és valóban egy fájó pontja volt a 2K11-nek.



Összességében elmondható, hogy mindenen apró finomításokat hajtottak végre a blokkolástól kezdve, a játékosok levegőben való összeütközéséig. Következő alkalommal pedig a játék irányítása lesz terítéken.

















  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K12

Sport >>

megjelenés:

2011. október 04.

fejlesztő:

Visual Concepts

kiadó:

2K Sports

Web Fórum Teszt
Galéria
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei