Nba 2K12 Michael Jordan interjú

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Jordan második éve dolgozik együtt a fejlesztőkkel annak érdekében, hogy karaktere minél életszerűbb legyen a játékban
Az NBA 2K12 időkapszulába zárja a szurkolókat. Lehetőségünk lesz olyan tempókat dobni, amire csak a "Logo" Jerry West volt képes, de Wilt Chamberlainnel is egy egyezhetünk a ma legjobbjai ellen.

„Szórakoztató számomra, hogy még mindig benne vagyok a játékban, ezen felül a mostani srácoknak, akik sohasem láttak játszani,  nevelési jellegű is ez. A 2K-s srácok hasznosították a képességeimet a játék készítése közben. Ezt hiszem, hogy ez nagyon pozitív dolog a felhasználok számára.”

Kezdte MJ a telefonos interjút, amit Jon Robinsonnak az ESPN újságírójának adott a megjelenés kapcsán.

„Ezek azok a dolgok, amelyek fontosnak tartok és ezek miatt vagyok benne a játékban. Meg akarom mutatni a mai és a múltbéli játékosok közötti kapcsolatot.”


Jon Robinson: Mennyire befolyásoltad a karaktered kialakítását és kinézetét a játékban? 

Michael Jordan: Ha nem néztem volna úgy ki, mint ahogy egyébként is, akkor nem engedtem volna belerakni, de így voltam a statisztikákkal is. A 2K-s srácok nagyon okosak, ha kosárlabdáról van szó, persze azokban a dolgokban is nagyon ott voltak, hogy én mit tettem le játékosként az asztalra és ezt milyen módon csináltam. Azt akartam, hogy a játékbeli karakterem a lehető legjobban hasonlítson arra, ahogyan a valóságban is játszottam, tehát ez ne valami rosszul reklámozott dolog legyen, hanem reálisnak tűnő.

Jon Robinson: Minden zsákolásod és fadeaway-d felkerült a virtuális kosárlabda pályára. Mit éreztél, amikor először megláttad? Hosszú idő telt el az első "One on One: Jordan vs. Bird." játék óta, amiben először szerepeltél.

Michael Jordan: [nevet] Igen, az már igencsak régen volt, de ez is csak azt az ugrásszerű technikai fejlődést mutatja, ami az elmúlt években végbement Minden olyan dolog, amit ők a miatt raktak be a játékba(nyelvkidugás, rövid nadrág, futásom, fadeaway dobásom) , hogy minél jobban hasonlítson rám csak azt mutatja, hogy most már a technológia fejlődése  miatt erre már lehetőségük volt.

Jon Robinson: Szoktál rajta nevetni, hogy az újonc Jordan hogy néz ki a játékban a rövid nadrággal és a hajjal, összehasonlítva a későbbi években megszokott stílusoddal, a kopasz fejjel és a hosszú nadrággal?

Michael Jordan: Higgy nekem, ezt mindig megkapom a srácaimtól. [nevet] A rövid nadrág a haj és minden dolog, ami vicces. E-miatt nem jövök zavarba. Ez én voltam. Így játszottam a játékot.


NBA 2K12


Jon Robinson: A 2K12 nagy újítása a 15 legenda berakása a játékba, akik a legnagyobb kihívásaikat teljesíthetik a játékban. A te Bulls-od a 92-93-as Hornets-el csap össze. Szerinted ez a párosítás szórakoztató lesz a játékosoknak?

Michael Jordan: Ha a játékosok semmit nem tudnak ezekről a csapatokról, akkor ez egy oktatásként is felfogható a múltról. Voltak olyan csapatok, akik nagyon jók voltak mégis keveset tudunk róluk. A Hornets nagyon jó kosárlabdát játszott, így róluk is érdemes volt megemlékezni. Nagyon jók voltak a cserejátékosok, de persze olyan sztárok is játszottak ott mint Alonzo Mourning és Larry Johnson. Ez nem egy olyan történet volt, hogy én csak Bird, Malone, Barkley és Ewing ellen játszottam. Sok más csapat ellen is küzdöttem, ezért fontos, hogy ezeknek a srácoknak is szenteljünk figyelmet.

Jon Robinson:  Csalódott vagy, hogy Charles Barkley nem szerepel a 15 Legenda között?

Michael Jordan: Csalódott vagyok, hogy nincs benne a játékban. Azt gondolom, hogy sokan csodálkoznának azon, hogy mennyivel kisebb volt régebben, mint most ebben a szélességben. [nevet] Alacsony magassága ellenére óriási erőcsatár volt, amely miatt hiányozni fog a játékból.

Jon Robinson: Boldog vagy hogy Scottie Pippen rajta van a 15-s listán? Sokan még mindig csak a fegyverhordozódnak tartják őt. Szerinted megérdemli, hogy a 15 legbefolyásosabb játékos között szerepeljen?
 
Michael Jordan: Igen, nagyon boldog vagyok. Amikor csak arra gondolsz, hogy minden csapat tagja volt, amelyikkel én nyerni tudtam.  Ő egy nagyon fontos láncszeme volt a gépezetnek, amit az embereknek nem szabad elfelejteniük. Soha nem nyertem volna bajnokságot Scottie nélkül, de ő sem nyert volna nélkülem. Tehát mindkettőnk benne volt a tandembicikliben és ő mindenképpen az elit játékosok közé tartozik. Benne van az én legjobb ötösömben. A csapatomban. Ha lett volna rá lehetőségem, hogy öt játékost válasszak, ő tuti befutó lett volna a magas bedobó posztra. 

Jon Robinson: A játékban, mint a valóságban, a mestere vagy kritikus helyzetekből dobott kosaraknak. Mit gondolsz arról a személyiségről, ami téged jellemzett és képessé tett az utolsó  dobások végrehajtására? Mi tesz egy játékost ilyenné? 

Michael Jordan: Én elég jó voltam a kosárlabdában. Rengeteget gyakoroltam, hogy a különböző képességeimet fejlesszem egészen amíg magabiztossá nem váltam. Ez a képességem a mai napig nagyon erős, keményen dolgoztam, hogy magabiztos legyek és nem sajnálom a befektetett munkát.


  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K12

Sport >>

megjelenés:

2011. október 04.

fejlesztő:

Visual Concepts

kiadó:

2K Sports

Web Fórum Teszt
Galéria
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei