NBA 2K11 kiterjesztett irányítás

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Rob nagyon elégedett azokkal a változtatásokkal, amelyeken az NBA 2K11 keresztülment. Amikor befejezték az NBA 2K10-et akkor úgy érezték, hogy bizonyos dolgokat, amelyeket beleraktak a játékba, mindenképpen tovább kell vinni az NBA 2K11-ben is.


Ez pedig leginkább két dologra vonatkozott a labdakezeléssel és a védekezéssel kapcsolatos mozgásokra. A labdakezelés irányítása az egyik legfontosabb szempont a cselezés miatt, ez igazából az jelentette, hogy több controllerből bejövő jelet vesz majd a 2K11, kevesebb automatikus cselezési mozgással. A vizuális élmény szempontjából arra koncentráltak, hogy teljesen zavartalan és folyamatos legyen a mozgás a játékos számára. Rob büszkén állítja, hogy nagyon jó munkát végeztek ezen a téren.

Sokan sérelmezték a 2K10 sarkazási technológiáját. Szóval a 2K11-ben tényleg azt lehet érezni az egy helyben állás és irányváltoztatás esetében, hogy nem mozognak a lábak.
Az irányítás szempontjából sok nagy változtatásról esett szó, de a végén egy nagy változás lesz az azonnali és pontos válasz a kért mozgásra, ahelyett, hogy össze vissza nyomkodnátok a gombokat vagy a karokat. Ez igazából az jelenti, hogy a speciális mozgások kivitelezéséhez nem kell nagyon sok gombot lenyomni. Erről egyébként majd Mike Wang fog bővebben beszélni a későbbiekben.

A 2K11-ben tehát a fejlesztők szerint pehelykönnyű irányítás lesz, függetlenül attól, hogy véded-e a labdát vagy szemben állsz az ellenfeleddel. A cél az volt, hogy az AI és az összes NBA játékos mozgása hiteles legyen.

A második nagy terület, ami változni fog az irányítás szempontjából az a játékos által irányított védekezés. Tavaly egy új fejlesztő vette át ezt a témát és sokat tanult, majd idén egy sokkal rugalmasabb védekezési rendszert dolgozott ki, ami sokkal finomabb mozgásokra ad lehetőséget.
Ezen felül a fejlesztők teljesebbé kívánták tenni azt az élményt, amely a mondjuk egy jó blokkolás esetében érezhető, leginkább persze azokban az esetekben, amikor Lebront, Kobe vagy Wade-t szeditek le.

Az AI sokkal izmosabb lett támadás és védekezés esetén is. A fejlesztők sok időt töltöttek azzal, hogy a Fast break reakciókat javítsák, de sokkal okosabb lesz a gép az egyéb támadások esetén is.

Több mint 1000 egyedi játékvariációt raktak be a játékba,, amely így még hitelesebbé teszi a figurákat, de fejlesztették az AI-t is, hogy ne legyen túl könnyű dolgunk.


Amit eddig közzé tettek a játékról még egyelőre csak a jéghegy csúcsát jelenti. Az új dobásrendszer segítségével teljesen pontosan tudjuk majd a ziccerdobás közbeni cseleket bemutatni. A levegőbeni fizikai ütközéseket is fejlesztették, ami miatt azonnal tudunk majd reagálni. Ez a rendszer nem csak a levegőben működik majd, hanem például a támadó hibák esetében is.

A passzolás is egy olyan terület, ami nagy frissítésre szorult. A közeljövőben több videót is megosztanak majd velünk arról, hogy milyen módon differenciálták a jó és rossz passzolókat. 

Szóval a jövőben is csöpögtetik majd az infókat a játékról rendesen.





  GalériaNba 2K11  
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K11

Sport >>

megjelenés:

2010. október 15.

kiadó:

2K Sports

Web Fórum Teszt
Galéria
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei