NBA 2K11 Michael Jordan interjú

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
A Gamehunters csapata egy rövid interjút készített Michael Jordan-el a 2K11 megjelenése  kapcsán, ami nálunk Október 15-én lesz.


Jordan-nek komoly múltja van a videó játékokkal kapcsolatban, hiszen először az Electronic Arts Jordan vs Bird játékában jelent meg még 1988-ban és hírhedten nem jelent meg ugyanekkor az NBA Jam-ben. Most az Amerikában már boltokba került NBA 2K11-ben ismét benne van a karaktere.

A 2K Sports csapata régóta próbálta meggyőzni Jordan-t, hogy szerepeljen a játékban. „Megkerestek a részvétellel kapcsolatban, „mondta Jordan a kevés ezzel kapcsolatos interjúban, amit a Gamehunters-nek adott. „Jó ideje nem szerepeltem ilyen játékban és ők elég konkrét javaslatokkal kerestek meg, amit úgy gondoltak, hogy bele tudnak rakni a játékba. Nyilvánvalóan a gyerekeim korukból kifolyólag teljesen oda vannak ezért, szóval hozzájuk fordultam és ők azt mondták, hogy nagyszerű lenne. Ez vezetett gyakorlatilag oda, hogy bekerültem a játékba."

A rövid telefonos beszélgetés során, Michael beszélt a játékban lévő Jordan Challenge-ről, hogyan változott meg az NBA és hogyan teljesítene, ha képes lenne évtizedet váltani. Az interjú egy későbbi részében a 2K Sports is beszél Jordan szerepéről.

„Azoknak a játékosoknak, akik nem láttak engem játszani,” mondta Jordan „ez egy bemutató rólam. Játszom a játékkal? Próbálkoztam vele. Jó vagyok benne? Nem. Az újaim túl nagyok hozzá, hogy jól tudjam kezelni a kontrollert. Viszont akik tudnak játszani a 2K11-el rengeteg pozitív visszajelzést adtak, arról, hogy mennyit fejlődött és ez nagyon jó érzés.”

GH(Gamehunters): Mennyire mélyen folyt bele a játék fejlesztésébe?

MJ(Michael Jordan): Ez volt az egyik legjobb dolog a projektben. Nekik egy teljesen kész koncepciójuk volt azzal kapcsolatban, hogy milyen módon tudnának engem berakni a játékba. Mindegyik számomra nagyszerű volt. Szóval én túl sok mindent nem adtam hozzá, annyiban egyeztünk meg, hogy mutassák meg az egészet a végén, hogy fog működni és amikor megnéztem tetszett.

GH: Melyik meccset találhatják a játékosok a legnehezebbnek?

MJ: A Flu game volt a számomra a legnehezebb. Ezt nagyon nehéz megcsinálni. Ez egy mentális és fizikális kihívás is. Szóval én ezt tartanám a legnehezebbnek. Melyik a legkönnyebb? Talán a Boston elleni 63 pontos meccs, mert én nem is nyertem meg azt a meccset.

GH: Tetszik az, hogy ha teljesítik a játékosos a Challenge-t, akkor berakhatják Önt egy mostani NBA csapatba?

MJ: Úgy gondoltam, hogy ez lesz a legjobb rész, bizonyos szintem már játszottam más csapatban is, de igazán nem volt erre módom, csak a Wizardsban, de most erről nem beszélnék. Amikor láttam a hirdetést Kobe-val, úgy gondoltam, hogy ez nagyon egyedi dolog. Ez azokat a gyerekeket akik nem láttak engem játszani, sokat tanítja és nagyobb fókuszt kap az a korszak, amiben én játszottam.  Ez  a lehetőség nem volt része az eredeti koncepciónak ás a későbbiekben alakult ki.

GH: Mennyit változott a játék azóta, amióta visszavonult?

MJ: Nem annyira fizikális és a szabályok természetesen változtak. Ha a mostani szabályokat nézem, akkor az én játékstílusommal, biztosan kipontozódnék, de rengeteg időt töltenék a büntetővonalon is, ami miatt talán dobhatnék 100 pontot is.

GH: Természetesen rengetegszer összehasonlítják Önt és Kobe Bryant-et. Hol tart most Ön szerint Kobe az NBA játékosok közös történelmében?

MJ: Nehéz megmondani. Úgy gondolom, hogy mindig lesznek beszélgetések azokról a nagy játékosokról, akik már befejezték a karrierjüket. Hogyan tudnánk őket rangsorolni, ha talán a pozíciókat néznénk? A védők esetében azt mondom, hogy Kobe mindenképpen a legjobb tíz között van.

GH: Hogyan jött azaz ötlet, hogy Michael Jordan szerepeljen a játékban?

Jason Argent, a 2K Sports marketing elnök-helyettese: Úgy gondolom, hogy a Michael-el való munka során mindegyikünk álma teljesült. De mi mindig azt gondoltuk, hogy ha Michael szerepelni fog a játékban, akkor teljes mértékben integrálni fogjuk őt. Sohasem akartuk azt, hogy csak szimplán a borítón szerepeljen. Neki át kell szőnie az egész játékot, mint ahogy a végére ezt el is értük.

GH: Mikor gondoltak a Challenge ötletére?

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere: Ez volt már jó néhány éve is a vezérfonal, amikor először erre gondoltunk. Összeszedtük az összes ötletünket, amikor MJ-t megkerestük azzal, hogy szeretnénk őt és a brandjét berakni a játékba.

GH: Milyen típusú visszajelzések érkeztek MJ-től?

Jason Argent, a 2K Sports marketing elnök-helyettese: Michael leginkább a hitelesség kérdésében volt nagyon segítőkész és fókuszáló. Minden játékon belüli modellezést, ami őt érintette el kellett, hogy fogadjon.

GH: El tudná magyarázni, hogy a Jordan Challenge pontosan hogyan is működik?

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere: A Jordan Challenge-ben pontosan ugyanazt kell végrehajtanod, amit Michael csinált a karrierje során. Ez 10 emlékezetes Jordan meccset jelent. Ilyen például a Flu game, amikor a Utah ellen ételmérgezése volt és Scottie Pippen-nek kellett lesegítenie a mérkőzés végén. De le lehet játszani a Double Nickel meccset is, ami az első visszatérése után volt a Madison Square Gardenben és 45-ös számot visel.t Ezen kívül az utolsó rájátszás meccse is benne van a Challenge-ben a Utah Jazz ellen, amikor Byron Russel elcsúszik. Benne van a Craig Ehlo meccs, vagy amikor 63-at dob a Celtics és Larry Bird ellen a 86-os rájátszásban. Benne van a 91-es teljes döntő széria a Lakers és Magic ellen is… Az volt a célunk, hogy minden nagyszerű dolgot belerakjunk, ami jellemezte ezt az időszakot. 

GH: Michael azt mondta, hogy szerinte a Flu game az, amit a legnehezebb teljesíteni. 

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere: Abszolút. Ebben az időszakban már nem azt a Jordan-t irányítjuk, aki kiugrik az épületből, mert annyira atletikus, hanem a jó kinti dobásairól és gyilkos tempóiról híreset. A realitást úgy próbáltuk fokozni, hogy sokkal hamarabb elfárad, mint egyébként. A fáradságot látni lehet a játékon belüli animációkon is. Érezni fogják, hogy nem a teljesen egészséges Jordan van a pályán.

GH:  A challenge teljesítése után Michael-t be lehet rakni a 2010-es szezonba. Milyen Michael kerül be?

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere:  Ha minden teljesül a Challenge-ben akkor egy új játékmód válik elérhetővé a MJ: Creating a Legend. Ekkor megkapod Jordan-t és abba a csapatba rakod be a mostani NBA szezonban, amibe csak akarod. Ő egy 79-es összértékű újonc lesz, szóval a legendát neked kell felépítened a mostani NBA környezetben.

GH: Bármilyen más szempont, amit nem érintettünk?

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere:  Az NBA kultúra miatt, mi mind a 25 Air Jordan cipőt beraktuk a játékba, ezen kívül 15 egyéb Jordan brandelt kiegészítő is bekerült. Ezeket bármelyik játékmódban lehet majd használni.

GH: Milyen más tartalom került még az idei játékba?

Erick Boenisch az NBA 2K11 fejlesztői csapatának producere:  Mindent feljavítottunk. Egy új irányítási rendszerünk van, amit Isomotion cselezési rendszernek neveztünk el. Ez sokkal felhasználóbarátabb mint az elődje volt és a játékosok imádják. A játék egyébként a legletisztultabb a 2K játékok történetében.

  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó letöltések    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K11

Sport >>

megjelenés:

2010. október 15.

kiadó:

2K Sports

Web Fórum Teszt
Galéria
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei