NBA 2K11 Association mód

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Erick Boenisch az NBA 2K11 producere újabb fontos információkat osztott meg a közösségi blogban a játék association módjával kapcsolatban.
Szóval Erick már szólt a korábbiakban az MJ Creating a Legend és a My Player módokban történő fejlesztésekről, de most az association mód újdonságait veszi górcső alá. 

Az elmúlt pár évben jó pár dolgot beraktak a játék ezen módjába vagyis az NBA-com-os felületre, ilyenek a játékos szerep, ambíció, morál, személyiség, ezek a dolgok meghatározták az Association mód eddigi arculatát. Ebben az évben elég sokat változott az Association mód és a fejlesztők szerint az egyik legokosabb AI került be a menedzser részbe.

Ahhoz, hogy ez megvalósulhasson sok dolgot módosítottak, leginkább olyanokat, amelyek hozzájárulnak az AI okosabb döntéseihez. Minden esetben amikor a CPU valamilyen döntést hoz, akkor a végcél fogja motiválni. Ez azt jelenti, hogy 3-4 lépéssel előre is fog gondolkodni, mielőtt döntést hoz. Mit is jelent ez valójában?

Csapatépítés/státusz: Az alap rendszer, amit ebben az évben a csapat módhoz adtunk a csapat építés nevet adták. Ez alapvetően meghatározza azt, hogy az adott CPU által irányított franchise milyen lépéseket tesz. 4 alapvető franchise stílus lesz:

Versengő:

Ez az a franchise, akinek erős bajnoki reményei vannak. Itt kevésbé valószínű, hogy komoly cserék történhetnek, hiszen nem nagyon akar változtatni a csapat szerkezeten, de kisebb vagy nagyon előnyös dolgokban kooperálni fog. Erre példa a Lakers.

Vásárló:

Ide azok a csapatok tartoznak, akik csak egy lépésre vannak attól, hogy bajnokesélyesek legyenek. Itt elsősorban olyan játékosok megszerzésén fáradozhatnak, akik kellenek még a kezdő öt kiegészítésére vagy esetleg nyújtanak egy kicsit a cserepadon. ilyen csapat például a Blazers.

Eladó:

Itt olyan franchise-ok lesznek, akiknek öregszik a keretük és már kevésbé esélyes, hogy bajnoki címet szerezzenek, de meg akarnak szabadulni a vaskos szerződéseiktől. Erre példa a Wizards idei mozgása, de egy két éven belül ilyen franchise lesz a Celtics vagy a Spurs is.

Újjáépítő:

Ebbe a körbe tartozik az NBA csapatok nagy része. Ezek a csapatok számítanak a jó draft pozíciókra az előnyös cserékre, de ne számítsatok arra, hogy a vaskos szerződéssel rendelkező 35 éves irányítótokat elcserélhetitek vele. Példa rájuk a Wizards, Wolwes, Kings...

A csapatok tudatában vannak annak, hogy a franchise építés melyik szakaszában vannak és ez határozza meg a játékoskereteik változtatását. A mód működése e köré a logika köré lett felépítve.

Roster építés

Az új játékban az AI nagyon körültekintően bánik majd a játékoskereteivel. Nem fog előfordulni, hogy mondjuk a Hornets egy újabb szuper irányítót válasszon a drafton Chris Paul vagy Daren Collison mellé. E helyett inkább a wing pozíciókat fogják erősíteni, esetleg a cserepadot.

A csapatok keret építési stratégiája abban is jól láthatóan különbözik majd, hogy az edzőjük milyen támadási vagy védekezési rendszert használ. Ezen felül meghatározó lesz, hogy a csapat milyen játékstílust preferál gyors vagy lassút, a csapat mire fókuszál inkább védekezés vagy támadás.  Kik vannak a középpontban a védők vagy a támadók, milyen stílusú játékosok vannak, atletikus vagy inkább képzettebb, honnan dobnak többet kívülről vagy belülről.

Szóval igazán összetetten reagál majd az AI. Az alábbi képen láthatjátok, hogy a játékban az NBA.com felület is ráncfelvarráson esett át.



Játékosok értékelése

Egy teljesen új játékos értékelő rendszer került be a játékba, amelynek a segítségével kevésbé fog előfordulni, hogy egy közepes játékos óriási összeget kérjen az újraszerződtetés esetén.

Csere logika

A játékos értékelési rendszer mellett egy teljesen új csere rendszert is beleraktak a játékba, illetve egy teljesen új szerepkört is kapnak egyes játékosok. Ez a Core szerepkör olyan játékosokat jelent, akik meghatározóak a franchise számára, ilyenek Kobe, Lebron vagy Dwight Howard. Szóval az AI nem nagyon fogja preferálni ezeknek a játékosoknak az elcserélését. Nem lesz lehetetlen megszerezni őket, de azt el lehet felejteni, hogy két 86-os ratingű játékosért egy core játékost kapunk.

Szerződtetési logika

Az utolsó nagy rendszer ami megújult az a szerződtetési logika, ez alapvetően a franchise stílusra épül majd. A szerződtetésekben nagy szerepe lesz annak, hogy mennyire illeszkedik a franchise filozófiához az adott játékos. Ha van például két egyforma 75-ös ratingű játékos, akik ugyanannyi évet töltöttek el a ligában, de az egyik 10 csapatnál fordult meg, a másik pedig korábban All Star is volt, akkor ez is befolyásolni fogja a szerződtetési döntést.

NBA draft 2.0 + Cserék a draft napján

A fejlesztők igyekeztek a lehető legélethűbb élményt adni az NBA Draft-ról. A helyszín a Madison Square Garden teljesen élethűen lesz renderelve, ugyanúgy mint a pódiumon David Stern is.



Ami nagyon sokat változott a 2K10-hez képest az a draftolási logika. A csapatok nem csak azt nézik, hogy a legjobb játékost szerezzék meg, hanem azt is, hogy melyik pozíciót kellene erősíteniük és erre melyik a legjobb játékos.

Ennek a segítésére lesz egy teljesen új funkció a cserélési lehetőség az NBA Draft napján.



Ezen a képen a draft napi cserét láthatjátok, ahol a Thunder cserél egy első körös draft jogot a Phienixel Jason Richardson-ra. Ez mindkét félnek előnyös, mert az Oklahoma erősíti a bajnoki esélyeit, míg a Suns az újjáépítésben juthat előre.

További kis fejlesztések

  • Hall of Fame: Játékosaid bekerülhetnek a Kosárlabda Hírességek Csarnokába
  • Klasszikus csapatok: Természetesen az újonnan bekerült klasszikus csapatokat is irányíthatod a menedzser módban
  • Játékos fejlődésének a követése: Minden szezon végén látod majd, hogy játékosaid mennyit fejlődtek/romlottak az előző szezon óta
  • A fehér ház meglátogatása: Ha megnyered a bajnokságot, akkor elmehetsz a tradicionális fehér házi elnöki látogatásra
  • Automatán generált portrék: Azok akik végig játsszák a menedzser módot, eddig nem kaptak csak sziluetteket a generált játékosokhoz, most mindegyikhez portrékat generál a játék
  • Automatikus mentés: Ebben az évben kikapcsolható lesz
  • Csapaton belüli edzőmérkőzés: Lehetőséged lesz a kezdőt és a cserejátékosokat egymás ellen felállítani egy edzőmeccs keretében
  • Szimulátor fejlesztések: Igyekeztek a játék szimulációját fejlettebbé tenni, nem lesz most már Chris Bosh a legjobb lepattanó szerző
  • Új statisztikai mérők a játékosok összehasonlításában: Ilyenek lesznek a lepattanó ráta, részvétel a támadásban ráta, becsült nyert mérkőzések száma
  • Szétszedhető MLE(Middle level exception): Ezzel több játékost is szerződtethetünk, hogy kitöltsük a keretünket
  • A CPU jobban ki fogja használni a Development Ligákat
  • A játékosok nem lesznek elégedettlenek a csökkent játékidővel, ha kipontozódás miatt nem játszhatnak
  • Rendezett szezon díjak: A játék visszatér a díjazásnál a csapatok esetében, a megszokott G, G, C, F, F formációra

Szóval mint látjátok nagyon sok minden fejlődött a az előző évhez képest.

















  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Nba 2K11

Sport >>

megjelenés:

2010. október 15.

kiadó:

2K Sports

Web Fórum Teszt
Galéria
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Közösségi média

@nbahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

A hónap legnépszerűbb hírei